Στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «Vakantiebeurs 2025» συμμετείχε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε από τις 9 ως τις 12 Ιανουαρίου 2025 στο Jaarbeurs της Ουτρέχτης.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΟΤΘ, πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις στον τομέα του τουρισμού και των ταξιδιών στην Ευρώπη που φέτος προσέλκυσε πάνω από 100.000 επισκέπτες και περισσότερους από 1.000 εκθέτες, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες επαφής με Ολλανδούς και διεθνείς ταξιδιώτες.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Θεσσαλονίκη, με το πλούσιο πολιτιστικό της παρελθόν, τη ζωντανή νυχτερινή ζωή, την πλούσια γαστρονομική παράδοση και τις σύγχρονες υποδομές της, κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των χιλιάδων επισκεπτών.
Η Vakantiebeurs 2025 αποτέλεσε μια «εξαιρετική ευκαιρία να προβληθεί η πόλη ως ένας πολυπολιτισμικός προορισμός με πλούσια ιστορία και ζωντανή ατμόσφαιρα». Το ενδιαφέρον των επισκεπτών ήταν ιδιαίτερα μεγάλο και ελπιδοφόρο για τον στόχο αύξησης των τουριστών από την Ολλανδία, με τη βοήθεια και των πτήσεων της Aegean και της Transavia από και προς την Ολλανδία, που πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν πολλές συναντήσεις προώθησης του προορισμού, ενώ οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα αξιοθέατα της πόλης, τις δραστηριότητες που προσφέρονται, καθώς και για τις δυνατότητες διαμονής και διατροφής.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Ολλανδία, σύμφωνα με τα στοιχεία της FRAPORT για το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ το 2024, φιγουράρει στην πρώτη δεκάδα χωρών άφιξης τουριστών στη Θεσσαλονίκη.
Με τη συμμετοχή της στη Vakantiebeurs 2025, η Θεσσαλονίκη επιβεβαιώνει τη θέση της ως ένας από τους πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη, τονίζει ο ΟΤΘ.
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με τη στήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.
Από την πλευρά του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής αναδείχθηκε η δυναμική της περιοχής ως προορισμός που συνδυάζει εναλλακτικές εμπειρίες και αυξημένη προσβασιμότητα. Η διευθύντρια Marketing του ΤΟΧ, κα. Τάνια Ακριτίδου, πραγματοποίησε περισσότερες από 20 συναντήσεις με επαγγελματίες του κλάδου, με στόχο τη δημιουργία συνεργασιών που ενισχύουν τον τουρισμό στα άκρα της σεζόν.
Η ολλανδική αγορά, επισημαίνει ο Οργανισμός, εμφανίζει αυξανόμενο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως πεζοπορία, fly & drive και αυθεντικές εμπειρίες. Οι απευθείας πτήσεις της Transavia και της Aegean ενισχύουν τη συνδεσιμότητα, παρέχοντας νέες δυνατότητες για ταξίδια άνοιξη και φθινόπωρο, πέρα από την παραδοσιακή καλοκαιρινή περίοδο.
Επιπλέον, σημαντική είναι η προβολή της Χαλκιδικής μέσω δημοσίευσης στο Wandelmagazine, το μεγαλύτερο περιπατητικό περιοδικό της Ολλανδίας, που θα αναδείξει τρία ξεχωριστά μονοπάτια του νομού, αποτέλεσμα στοχευμένων δράσεων προβολής του ΤΟΧ.
Ο πρόεδρος του ΤΟΧ, κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε: «Η Ολλανδική αγορά αποτελεί στρατηγικής σημασίας στόχο για τη Χαλκιδική. Η προσέγγισή μας βασίζεται σε τεχνοκρατικές πρακτικές που στοχεύουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με έμφαση στην ενίσχυση εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την ανάπτυξη βιώσιμων προτάσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των ταξιδιωτών».
Πηγή: voria.gr