Από την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου Πολυγύρου ανακοινώνεται ότι λόγω σοβαρής βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης του Πολυγύρου, θα προκύψουν κατά την διάρκεια όλης της ημέρας (02/02/2022) προβλήματα υδροδότησης σε διάφορες περιοχές της πόλης.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο Δήμος Πολυγύρου ζητά την κατανόηση των πολιτών παρακαλώντας τους να περιορίσουν την κατανάλωση στην απόλυτα απαραίτητη για την ανθρώπινη διαβίωση, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης αύριο 03/02/2022.








