Πάρτι εν μέσω lockdown διοργάνωσε την Πέμπτη το βράδυ ένας άνδρας στο σπίτι του στην Ξάνθη, με αποτέλεσμα να του επιβληθεί πρόστιμο που έφτασε τις 3000 ευρώ.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια του ελέγχου που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί, δέχθηκαν επίθεση και απειλές από τους παρευρισκόμενους. Η Αστυνομία συνέλαβε τρία άτομα, μεταξύ των οποίων και ο ιδιοκτήτης στον οποίο επιβλήθηκε το πρόστιμο των 3.000 ευρώ, για παραβίαση των μέτρων κατά του κορωνοϊού. Στους άλλους δύο συλληφθέντες επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 300 ευρώ.
Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.
Πηγή: lifo.gr








