Την παράταση της προθεσμίας σύνδεσης στο νέο δίκτυο ύδρευσης των Ν. Μουδανιών θα εισηγηθεί ο Δήμαρχος Μ. Καρράς στο ερχόμενο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Αναγνωρίζω τη δύσκολη συγκυρία για όλους μας και θα προτείνω στο Δημοτικό Συμβούλιο να δοθεί παράταση, δεδομένου ότι η ημερομηνία έληγε με βάση την προηγούμενη απόφαση στα τέλη Μαρτίου.
Η ημερομηνία είναι δύσκολο να τηρηθεί και πρέπει να διευκολύνουμε τους Δημότες. Θεωρώ πως την άποψή μου θα συμμερισθούν όλοι ο Δημοτικοί Σύμβουλοι» δήλωσε ο Δήμαρχος Μ. Καρράς.








