• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Ειδήσεις της Χαλκιδικής
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Ελλάδα: Στους 23 οι νεκροί – Πέθανε 46χρονος στρατιωτικός στην Αλεξανδρούπολη

admin Από admin
26 Μαρτίου, 2020
Σε Ελλάδα
1
SHARES
4
VIEWS
FacebookTwitterReddit
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Ένας στρατιωτικός ηλικίας 46 ετών, με καταγωγή από την ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης, κατέληξε, σύμφωνα με πληροφορίες από τοπικά ΜΜΕ, από κορωνοϊό στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, σήμερα το πρωί.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google

Σύμφωνα με το XANTHINEA.GR, ο άτυχος άνδρας είχε βρεθεί θετικός στον κορωνοϊό πριν από μερικές ημέρες και είχε μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όπου και νοσηλευόταν.

Σύμφωνα με το ίδιο Μέσο, ο 46χρονος κατέληξε σήμερα το πρωί και αποτελεί τον δεύτερο ασθενή που πεθαίνει στην ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης από κορωνοϊό. Σύμφωνα με πληροφορίες ήταν παθολογικά παχύσαρκος.

Πρόκειται για τον πρώτο στρατιωτικό θύμα του κορωνοϊού, ο οποίος υπηρετούσε στο Δ’ ΣΣ στην Ξάνθη και έφερε τον βαθμό του ανθυπασπιστή, ενώ χαρακτηρίζεται και ως ένα από τα πιο νεαρά σε ηλικία θύματα του κορωνοϊού στην Ελλάδα. Σημειώνεται ότι χθες κατέληξε 42χρονος Γερμανός επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ηρακλείου, ο οποίος μάλιστα δεν είχε υποκείμενα νοσήματα.

Διαβάστε επίσης:

φώτο αρχείου

Σοκάρει η ομολογία του Σκοπιανού που δολοφόνησε την 45χρονη Σταυρούλα στην Κρήτη

22 Ιουνίου, 2026
φώτο αρχείου

«Θα σε σκοτώσω, πώς είσαι έτσι;» – 16χρονος ξυλοκοπήθηκε από συνομήλικό του σε πανηγύρι

22 Ιουνίου, 2026

Στην ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης κατέληξε χθες, 25 Μαρτίου, ακόμη ένα άτομο από κορωνοϊό, ένας ηλικιωμένος άνδρας από τον Εχίνο. Να σημειωθεί ότι λόγω των ανησυχητικών δεδομένων από τη συγκεκριμένη περιοχή της Ξάνθης, ολόκληρος ο ορεινός οικισμός τέθηκε σε καραντίνα για 14 ημέρες.

Tags: Κορωνοϊός
Προηγούμενο

Ο “χάρτης” των κρουσμάτων κορωνοϊόυ στην Ελλάδα έναν μήνα μετά

Επόμενο

Άγιο Όρος -Το πρώτο μήνυμα αγιορείτη ερημίτη για την πανδημία του κορωνοϊού

ΣχετικάΆρθρα

φώτο αρχείου
Ελλάδα

Σοκάρει η ομολογία του Σκοπιανού που δολοφόνησε την 45χρονη Σταυρούλα στην Κρήτη

22 Ιουνίου, 2026
φώτο αρχείου
Ελλάδα

«Θα σε σκοτώσω, πώς είσαι έτσι;» – 16χρονος ξυλοκοπήθηκε από συνομήλικό του σε πανηγύρι

22 Ιουνίου, 2026
Intime
Ελλάδα

Αίγιο: Πυκνώνει το μυστήριο της δολοφονίας μάνας και γιου – Πού στρέφονται οι έρευνες της αστυνομίας

19 Ιουνίου, 2026
Επόμενο

Άγιο Όρος -Το πρώτο μήνυμα αγιορείτη ερημίτη για την πανδημία του κορωνοϊού

ΗΠΑ: Πρώτος θάνατος ανηλίκου από κορωνοϊό

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.