Δεύτερο κομμάτι για το Τραγικό Είρωνα για το νέο έτος, αυτή τη φορά με τη πρωτοεμφανιζόμενη “ΑNGEL” σε ένα κομμάτι διαφορετικό, καλοκαιρινό και ερωτικό ταυτόχρονα… Το κομμάτι ονομάζεται “ΚΑΙ ΤΙ ΔΕ ΘΑ ‘ΔΙΝΑ” και είναι σε reggae ρυθμούς απευθείας από τα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής… Η εν λόγω ηχογράφηση έγινε στο “ΙΣΟΒΙΤΟΣΠΙΤΟ” και η μίξη από τον Τ.Ε.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Καλή σας ακρόαση και ας υποδεχόμαστε το καλοκαίρι σιγά σιγά…
FACEBOOK: https://www.facebook.com/tragikoseirwnas








