Με στόχο την ενδυνάμωση της επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 ένα ακόμη βιωματικό σεμινάριο στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Νέας Προποντίδας.
Η δράση υλοποιήθηκε αυτή τη φορά με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών του 2ου Γυμνασίου Νέων Μουδανιών, εστιάζοντας στην ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων επικοινωνίας και στη δημιουργία ενός πιο υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.
Βιωματική προσέγγιση και ενίσχυση της σχολικής επικοινωνίας
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου εφαρμόστηκαν βιωματικές τεχνικές, όπως ασκήσεις, παιχνίδια ρόλων και διαδικασίες αναστοχασμού, με σκοπό οι συμμετέχοντες να εμβαθύνουν στην κατανόηση των συναισθημάτων και των τρόπων αλληλεπίδρασης με τους μαθητές.
Κεντρικός στόχος της δράσης ήταν η ενίσχυση της ικανότητας των εκπαιδευτικών να αναπτύσσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και επικοινωνίας, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός θετικού και ασφαλούς σχολικού κλίματος.
Ενεργή συμμετοχή εκπαιδευτικών και ειδικών
Στη δράση συμμετείχαν ενεργά εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί του σχολείου, συμβάλλοντας σε μια εποικοδομητική και ουσιαστική συζήτηση.
Οι τοποθετήσεις και τα ερωτήματα των συμμετεχόντων ανέδειξαν το αυξημένο ενδιαφέρον για θέματα σχολικής επικοινωνίας, ενώ η αλληλεπίδραση ενίσχυσε τον βιωματικό χαρακτήρα του σεμιναρίου και την ανταλλαγή εμπειριών.
Συνέχιση της λειτουργίας του Κέντρου Κοινότητας Νέας Προποντίδας
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της συνέχισης και ενίσχυσης της λειτουργίας του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Νέας Προποντίδας, καθώς και της διεύρυνσής του με τη δημιουργία Παραρτήματος Ρομά.
Το έργο έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
Στόχος του είναι η δημιουργία ενός τοπικού σημείου αναφοράς για την υποστήριξη, εξυπηρέτηση και διασύνδεση πολιτών και ευπαθών κοινωνικών ομάδων, συμπεριλαμβανομένων των Ρομά, με όλα τα διαθέσιμα κοινωνικά προγράμματα και υπηρεσίες στην περιοχή του Δήμου.








