Κλειστός θα παραμείνει σήμερα το πρωί ο σταθμός του μετρό στον ΟΣΕ, λόγω των συγκεντρώσεων για τα Τέμπη που προγραμματίζουν φοιτητές και μαθητές στη Θεσσαλονίκη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση στο thessmetro, «κατόπιν εντολής των αρμόδιων αρχών, την Παρασκευή 07/02, από τις 11:30 έως τις 15:00, ο σταθμός “Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός” θα παραμείνει κλειστός. Για οποιαδήποτε αλλαγή θα υπάρξει εκ νέου ενημέρωση».
Υπενθυμίζεται πως το κάλεσμα για τη συγκέντρωση είναι στις 12.00 το μεσημέρι στο άγαλμα Βενιζέλου.
Πηγή: voria.gr








