Βροχή πέφτουν από το πρωί από την Τροχαία οι κλήσεις σε παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα στον τερματικό σταθμό Μετρό της Νέας Ελβετίας, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Πολίτες που ήρθαν στον σταθμό προκειμένου να χρησιμοποιήσουν το μέτρο στάθμευσαν παράνομα τα αυτοκίνητά τους είτε πάνω στις λωρίδες κυκλοφορίας είτε πάνω στα πεζοδρόμια πλησίον του τερματικού σταθμού, προκαλώντας ουσιαστικά ένα χάος.
Άνδρες της Τροχαίας Θεσσαλονίκης έφτασαν στο σημείο και άρχισαν να βεβαιώνουν τις παραβάσεις. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν και τις επόμενες ημέρες.
Την ίδια ώρα οι εργασίες για την τελική διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και της δημιουργίας χώρων στάθμευσης συνεχίζονται.
Πηγή: voria.gr











