• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Ειδήσεις της Χαλκιδικής
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Χαλκιδική: Δεν γέμισε τα ταμεία των επιχειρήσεων ο υπερτουρισμός

admin Από admin
4 Οκτωβρίου, 2024
Σε Featured, Οικονομία, Τουρισμός, Χαλκιδική
13
SHARES
253
VIEWS
FacebookTwitterReddit
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Σύμφωνα με έρευνα του Επιμελητηρίου ο δείκτης οικονομικής συγκυρίας για τις επιχειρήσεις κινήθηκε καθοδικά, ενώ το 89% των επιχειρηματιών δηλώνει ότι οι τιμές των ακινήτων και των ενοικίων έχουν επηρεαστεί λόγω του Airbnb

Λίγο έως αρκετά ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επιχειρηματίες στον κλάδο του τουρισμού στη Χαλκιδική, ως προς τα έσοδα που γέμισαν τα ταμεία τους, κατά τους κρίσιμους μήνες Αυγούστου – Σεπτεμβρίου, παρότι προσδοκούσαν ότι ο υπερτουρισμός θα έφερνε μεγάλα οικονομικά οφέλη.

Πέντε στους δέκα υποστηρίζουν ότι σημειώθηκε περαιτέρω μείωση του τζίρου τους, ενώ στο ίδιο σχεδόν επίπεδο 20% από 19% δηλώνει ότι αυξήθηκε ο τζίρος της επιχείρησής τους αυτό το δίμηνο.

Επίσης, το 28% από 45% υποστηρίζει ότι παρέμεινε ο ίδιος και 52% από 36% ότι μειώθηκε.

Διαβάστε επίσης:

Το βορειοανατολικό σύνορο του Αγίου Όρους απέναντι από την παραλία Κουμίτσα (βίντεο drone)

6 Νοεμβρίου, 2025
φώτο αρχείου

Νυχτερινές εργασίες διαγράμμισης στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης- Νέων Μουδανιών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

6 Νοεμβρίου, 2025

Γενικά πάντως ο δείκτης οικονομικής συγκυρίας για τις επιχειρήσεις κινήθηκε καθοδικά. Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας «Βαρόμετρο της Οικονομίας της Χαλκιδικής» που διεξήγαγε το Επιμελητήριο, στο πλαίσιο στήριξης των επαγγελματιών μελών του, το 50% των επιχειρηματιών της Χαλκιδικής, δήλωσαν ικανοποιημένοι με τα οικονομικά αποτελέσματα που παρουσίασαν οι επιχειρήσεις τους στο διάστημα Αυγούστου – Σεπτεμβρίου, με το 23% αυτών να τα κρίνουν καλά (18% στο αμέσως προηγούμενο δίμηνο), το 31% ικανοποιητικά (από 19%), το 34% μέτρια (από 46%) και το 12% αρνητικά (από 17%).

Αρνητικοί στο Airbnb

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο της δίμηνης έρευνας, είναι ότι πέντε στους δέκα επιχειρηματίες της Χαλκιδικής πιστεύουν ότι το Airbnb επηρεάζει αρνητικά τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις.

Αρνητική όμως είναι και η άποψη των κατοίκων της Χαλκιδικής για την αύξηση των Airbnb καταλυμάτων στην περιοχή τους, σύμφωνα πάντα με την εκτίμηση των επιχειρηματιών της περιοχής.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, μοιρασμένοι στα δυο είναι οι επιχειρηματίες της Χαλκιδικής για το πως έχει επηρεάσει το Airbnb την τοπική οικονομία. Το 41% δηλώνει ότι το Airbnb έχει επηρεάσει θετικά την οικονομία της Χαλκιδικής, 42% αρνητικά, ενώ 17% δεν γνωρίζει, δεν απαντά.

Επίσης, το 89% των επιχειρηματιών της Χαλκιδικής δηλώνει ναι ή μάλλον ναι στο ερώτημα αν οι τιμές των ακινήτων και των ενοικίων έχουν επηρεαστεί λόγω της δραστηριότητας του Airbnb, 5% δηλώνουν όχι ή μάλλον όχι και 6% δεν γνωρίζει, δεν απαντά.

Προσλαμβάνουν προσωπικό όλες οι επιχειρήσεις

Όσον αφορά στο προσωπικό, η έρευνα δείχνει ότι όλες οι επιχειρήσεις της Χαλκιδικής προσλαμβάνουν νέο και διατηρούν το υπάρχον προσωπικό.

Το 11% από 13% είναι το ποσοστό των επιχειρηματιών που δηλώνουν ότι θα προσλάβουν νέο προσωπικό, 82% όπως και στο προηγούμενο δίμηνο ότι θα διατηρήσουν το υπάρχον, ενώ μικρή αύξηση 7% από 5% είναι το ποσοστό αυτών που δηλώνουν ότι θα προβούν σε απολύσεις.

Ακόμη, επτά στους δέκα αναμένουν τα ίδια ή καλύτερα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις τους. Συγκεκριμένα στο ίδιο περίπου επίπεδο είναι τα δεδομένα αυτού του διμήνου σε σχέση με το προηγούμενο, δηλαδή ποσοστό 22% έναντι 25% δηλώνει ότι, αναμένει καλύτερα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις του το επόμενο εξάμηνο, 50% από 49% τα ίδια και 28% από 26% χειρότερα.

Άλλαξε το προφίλ των τουριστών

Στο ερώτημα για το αν έχει αλλάξει το προφίλ των τουριστών που επισκέπτονται τη Χαλκιδική λόγω του Airbnb, το 72% των επιχειρηματιών της Χαλκιδικής πιστεύουν ότι προφίλ των τουριστών που επισκέπτεται τον τόπο έχει αλλάξει λόγω του Airbnb, προσελκύοντας περισσότερο οικογένειες, παρέες φίλων και επιμηκύνοντας το χρόνο διαμονής.

Στο 14% ανέρχεται των ποσοστό αυτών που πιστεύουν ότι δεν το έχει επηρεάσει και αντίστοιχα 14% είναι και το ποσοστό αυτών, που δεν γνωρίζει δεν απαντά.

Να σημειωθεί ότι την έρευνα διεξήγαγε η εταιρεία Interview, κατά τους μήνες Αύγουστο-Σεπτέμβριο 2024 σε δείγμα 335 επιχειρήσεις διαφόρων μεγεθών, μελών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Πηγή: makthes.gr

Προηγούμενο

Αγορά Κατοικίας: Ράλι τιμών και στο γ’ τρίμηνο – Πώς διαμορφώνονται σε Θεσσαλονίκη και Βόρεια Ελλάδα

Επόμενο

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Συγγραφής και Ερμηνείας Πρωτότυπων Μονολόγων επί Σκηνής

ΣχετικάΆρθρα

Featured

Το βορειοανατολικό σύνορο του Αγίου Όρους απέναντι από την παραλία Κουμίτσα (βίντεο drone)

6 Νοεμβρίου, 2025
φώτο αρχείου
Featured

Νυχτερινές εργασίες διαγράμμισης στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης- Νέων Μουδανιών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

6 Νοεμβρίου, 2025
φώτο αρχείου
Featured

Εργασίες συντήρησης πρασίνου στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης- Νέων Μουδανιών από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

6 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Συγγραφής και Ερμηνείας Πρωτότυπων Μονολόγων επί Σκηνής

Λίβανος: Νεκρός ο διοικητής της Χεζμπολάχ που σχεδίασε και εκτέλεσε το μακελειό με τα 12 μικρά παιδιά

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.