Η ομάδα της Ιερισσού κατέκτησε το πρωτάθλημα Κορασίδων Χαλκιδικής για ακόμα μία χρονιά επικρατώντας του ΑΟ Σιθωνίας “Οι Σίθωνες” στον τελικό, με 61-32, στο Κλειστό του Νέου Μαρμαρά.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στον μικρό τελικό ο ΑΟΚ Ν. Μαρμαρά, κέρδισε την ομάδα του ΑΟ Πολυγύρου με 61 – 39 και κατέκτησε την τρίτη θέση.
MVP του τελικού η Βελέντζα Χριστιάνα της Ιερισσού.








