Τηλεφώνημα για βόμβα και στον ΑΝΤ1. Αυτή την ώρα εκκενώνεται το κτίριο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες άγνωστος τηλεφώνησε λίγο πριν τις 11 και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα. Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία και δόθηκε εντολή να βγουν όλοι οι εργαζόμενοι από το κτίριο προκειμένου να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος ασφάλειας.
Δείτε βίντεο από τη στιγμή που ο Γιώργος Λιάγκας και οι συνεργάτες του βγαίνουν από το κτίριο:







