Λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε, κάτω από άγνωστες συνθήκες, σε σταθμευμένα οχήματα, στην Τριανδρία Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, ακολουθώντας ανεξέλεγκτη πορεία, το λεωφορείο της γραμμής 17 παρέσυρε τουλάχιστον οκτώ οχήματα που ήταν σταθμευμένα στην άκρη του δρόμου, προκαλώντας υλικές ζημιές, στην οδό Ζαΐμη, στον τερματικό σταθμό του ΟΑΣΘ στην Τριανδρία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από την σφοδρότητα της πρόσκρουσης ένα από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα σηκώθηκε από το έδαφος και «σκαρφάλωσε» στο πάνω μέρος ενός κάδου απορριμμάτων.
Δεν είναι ακόμη σαφές αν ήταν μέσα ο οδηγός του λεωφορείου ή λύθηκε το χειρόφρενό του και προσέκρουσε σε κατηφορικό δρόμο διαδοχικά στα οχήματα.


«Ήταν σαν να έσκασε βόμβα. Ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός. Κατέβηκα αμέσως και είδα το αυτοκίνητο μου χάλια. Το λεωφορείο ήταν άδειο, δεν ξέρω αν ήταν μέσα ο οδηγός ή αν λύθηκε το λεωφορείο και έφυγε μόνο του. Πάντως εγώ δεν το είδα μέσα» λέει συγκεκριμένα αυτόπτης μάρτυρας, μιλώντας στο makthes.gr.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες αναφορικά με το εάν έχει τραυματιστεί κάποιο άτομο ή έχουν σημειωθεί μόνο υλικές ζημιές.


Πηγή: makthes.gr








