Ο Φατίχ Τερίμ έγινε και με τη… βούλα ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού, αφού έβαλε την Παρασκευή το μεσημέρι την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με τους «πράσινους».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το γεγονός γνωστοποίησε η ίδια η ΠΑΕ με τις φωτογραφίες που ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram, που δείχνουν τον 70χρονο Τουρκο τεχνικό αρχικά να υπογράφει το συμβόλαιο κι έπειτα να ποζάρει με το κασκόλ της ομάδας. Στην λεζάντα έγραψε: «Εδώ είναι που άρχισαν όλα».
Πηγή: gazzetta.gr








