Ο Σταμάτης Γαρδέλης νοσηλεύεται τα τελευταία 24ωρα στο «Δαφνί», σύμφωνα με ρεπορτάζ της Σάσας Σταμάτη στην εφημερίδα On Time.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η μητέρα του, Δώρα Γαρδέλη, μίλησε στον δημοσιογράφο Θάνο Βάγιο και στο Πρωινό, αποκαλύπτοντας πως τις επόμενες ημέρες θα βγει από την ψυχιατρική κλινική.
Πιο συγκεκριμένα, η μητέρα του Σταμάτη Γαρδέλη δήλωσε στον ΑΝΤ1: «Κάνει κάτι εξετάσεις ο Σταμάτης. Δεν έχει τίποτα, κάτι περαστικό έγινε. Περαστικό είναι, δεν είναι τίποτα. Είναι καλά. Είναι τέσσερις πέντε ημέρες μέσα και θα βγει αυτή την εβδομάδα. Καλά είναι».
Πηγή: ethnos.gr








