Μια πρωτοβουλία με τη σφραγίδα του Δήμου Αριστοτέλη και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
Ιδιαίτερη και ουσιαστική συνεργατική προσπάθεια ένταξης του βιολογικού μελιού της Ανατολικής Χαλκιδικής σε επιλεγμένες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις – μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ξεκινά το Σεπτέμβριο με την αρωγή της Αριστοτελικής Σύμπραξης Επαγγελματιών του Δήμου Αριστοτέλη.
Σημειώνεται ότι:
✔️το Μέλι Αρναίας,
✔️το Μέλι του Αριστοτελικού Όρους καθώς και
✔️το Αθωνικό Μέλι
αποτελούν για την Ανατολική Χαλκιδική προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας, δεδομένου ότι τα μελίσσια των ντόπιων μελισσοκόμων τρυγούν σε τρεις περιοχές προστατευμένες από την ευρωπαϊκή συνθήκη natura 2000. Επιπρόσθετα, η πλειοψηφία των ετικετών έχει βραβευθεί σε παγκόσμιους διαγωνισμούς «τυφλών» δοκιμών, ενώ δεκάδες είναι οι μελισσοκαλλιεργητές που παράγουν / εξάγουν εξαιρετικές ποικιλίες μελιού, βασισμένες στη βλάστηση του Χολομώντα, του Αριστοτελικού Όρους και του Άθωνα.
Μία από αυτές είναι το μέλι οξυάς, που παράγεται αποκλειστικά στη Μεγάλη Παναγία. Μία δεύτερη είναι αυτή του πευκομούμαρου, που παράγεται στην Ουρανούπολη από μελίσσια που τρυγούν στον Άθωνα, ενώ ιδιαίτερο είναι το μέλι βελανιδιάς που παράγεται στο Στρατώνι από μέλισσες, που τρυγούν στα πυκνά δάση του Αριστοτελικού Όρους. Παράλληλα στην Αρναία – παραδοσιακή μελοπαραγωγική κοινότητα – παράγονται πευκόμελα, ανθόμελα, σουσουρόμελα, βαμβακόμελα, καστανόμελα, κλ.π.
Το βιολογικό μέλι της Ανατολικής Χαλκιδικής πέρα από τη χρήση του στα πιστοποιημένα ελληνικά πρωινά ξενοδοχείων, αποτελεί εξαιρετική πρώτη ύλη στη μαγειρική και ζαχαροπλαστική και χρησιμοποιείται κατά κόρον από σπουδαίους chef πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διεξαγωγή του KOUZINA.
Η επικεφαλής chef της διοργάνωσης Ντίνα Νικολάου προτείνει πάντα νέα πιάτα στους τοπικούς επιχειρηματίες της εστίασης, βασισμένα στην τοπική μελοπαραγωγή. Εκείνο που καθιερώθηκε και διαχρονικά ξεχωρίζει είναι το «μελωμένο χταπόδι» της Λουλουδιάς Αλεξιάδου, το οποίο θα βρείτε στην κάρτα μενού του Restaurant Akroyiali της Ολυμπιάδας.
Τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, που θα εντάξουν το βιολογικό μέλι της Ανατολικής Χαλκιδικής στα πρωινά και στα πιάτα τους, θα εφοδιασθούν με το σήμα ποιότητας ΤΟΠΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ, καθώς και με τη λογοτυπημένη αναγνωριστική κάρτα (για το μπουφέ του πρωινού).
Η προσπάθεια θα στηριχθεί από μία social media προωθητική καμπάνια με τίτλο «ας συνθέσουμε μύθους», απευθυνόμενη στην ελληνική και ευρωπαϊκή τουριστική αγορά.
Πηγή: seleo.gr