Στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 16:00 έχουν εξαγγείλει για σήμερα, Πέμπτη 20 Απριλίου οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε την πραγματοποίηση της τρίτης εξ αναβολής γενικής συνέλευσης, στο αμαξοστάσιο Αττικής, με θέματα τον οικονομικό και διοικητικό απολογισμό.
Τα οχήματα αναμένεται να αρχίσουν να αποσύρονται από τις 10:00 ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται μετά τις 17:00.
Πηγή: dikaiologitika.gr








