Ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης πραγματοποίησε χθες επίσκεψη στο Άγιο Όρος. Κατά την επίσκεψη συναντήθηκε με την Ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους και μαζί με τον διοικητή του Αγίου Όρους Αθανάσιο Μαρτίνο επισκέφτηκαν το Κέντρο Υγείας και πραγματοποίησε ιδιωτικές επισκέψεις σε Ιερές Μόνες.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google











