Η Ναταλία Δραγούμη μίλησε στο “Πρωινό μας” και τον Γιάννη Μαυρίδη για το GNTM, αλλά και για την εκπομπή που παρουσίαζε στην ΕΡΤ με τον Μιχάλη Μαρίνο, «Στα τραγούδια λέμε ναι».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Παρακολουθώ τις οντισιόν του GNTM αλλά μετά μέσα στο σπίτι δεν μου αρέσει καθόλου. Είναι ένα δύσκολο πρόγραμμα γιατί ασχολείται πολύ με την εμφάνιση των άλλων. Ειδικά τη σημερινή εποχή πολλά παιδιά πάσχουν είτε από νευρική ανορεξία, είτε από παχυσαρκία, δεν ξέρω αν αυτό το οποίο καθόμαστε μέσα στο σαλόνι μας και το βλέπουμε, είναι υγιές ή όχι», λέει η Ναταλία Δραγούμη.
Πηγή: parallaximag.gr








