Χθες Πέμπτη 22.09 πάρθηκε η απόφαση από την Δημοτική Επιχείρηση του Δήμου Σιθωνίας να τεθεί ξανά η λειτουργία και η χρήση του Κλειστού Γυμναστηρίου Σιθωνίας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Από σήμερα 23.09.22, οι αθλητές του Α.Ο.Σ. Οι Σίθωνες θα πραγματοποιήσουν κανονικά όλες οι προπονήσεις σύμφωνα με το αναρτημένο πρόγραμμα του συλλόγου.
Υπενθυμίζεται ότι με με απόφαση του Δήμου Σιθωνίας ο χώρος του γηπέδου παρέμεινε κλειστός για σχεδόν μια εβδομάδα για τεχνικούς λόγους.








