Η νεκροφόρα που μεταφέρει τη σορό της Ελισάβετ Β΄ αναχώρησε από την κατοικία της στο Μπαλμόραλ, όπου άφησε την τελευταία της πνοή η βασίλισσα την Πέμπτη, για το Εδιμβούργο, την πρωτεύουσα της Σκωτίας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το φέρετρο, καλυμμένο με τη σκωτσέζικη σημαία και με ένα μπουκέτο λουλούδια, πέρασε τις πύλες του Μπαλμόραλ λίγα λεπτά μετά τις 12.00 (ώρα Ελλάδας). Κατά μήκος της διαδρομής είχαν συγκεντρωθεί χιλιάδες άνθρωποι για να αποτίσουν φόρο τιμής στη βασίλισσα.
Πηγή: makthes.gr








