Σε μία σοβαρή καταγγελία προχώρησε η σύζυγος καρκινοπαθούς από τη Θεσσαλονίκη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με την κ. Μεταξούλα Βασιλείου, ογκολόγος γιατρός από το Θεαγένειο Νοσοκομείο φέρεται να τους ζήτησε 10.000 ευρώ για να του φέρει φάρμακο από την Αμερική.
Ο εν λόγω γιατρός που παρακολουθούσε τον ασθενή τα τελευταία τρία χρόνια τους ζήτησε να καταβάλουν το ποσό στον προσωπικό του τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να τους φέρει το φάρμακο, ωστόσο το φάρμακο δεν ήρθε ποτέ.
Το ζευγάρι απευθύνθηκε στην δικηγόρο Δέσποινα Ποϊριατζίδου, η οποία επικοινώνησε με τον γιατρό. Στην συνομιλία τους παραδέχτηκε ότι το φάρμακο δεν υπάρχει και τα χρήματα τα πήρε για προσωπική του χρήση.
Πηγή: antenna.gr








