Οργή και ντροπή από την κατάσταση στην Ακτή Αζάπικο στη Σιθωνία την επόμενη ημέρα του Φεστιβάλ Μουσικής.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής έλαβε χώρα στις 12 με 16 Αυγούστου και μάλιστα οι διοργανωτές είχαν απομονώσει τον χώρο, μη επιτρέποντας κανέναν να πλησιάσει στην ακτή χωρίς εισιτήριο, όπως είχε αποκαλύψει το Ράδιο Θεσσαλονίκη.
Όπως φαίνεται από το βίντεο τα σκουπίδια έχουν σχηματίσει λόφο. Ένας μόνο ο κάδος απορριμμάτων ο οποίος έχει ξεχειλίσει και παντού σκουπίδια.
Πηγή: thessnews.gr








