Μέχρι τη Θεσσαλονίκη έφτασε ο Σπύρος Μαρτίκας, για να συναντήσει ξανά την Βρισηίδα Ανδριώτου, με την οποία πέρασαν μοναδικές στιγμές στο ριάλιτι επιβίωσης, Survivor.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Αυτές τις μέρες το ζευγάρι απολαμβάνει τις πρώτες του κοινές διακοπές στη Χαλκιδική και οι αναρτήσεις τους στο Instagram, είναι άφθονες.
Το ειδύλλιο που γεννήθηκε στο Survivor, ανάμεσα στον Σπύρο Μαρτίκα και τη Βρισηίδα Ανδριώτου, συζητήθηκε περισσότερο από κάθε τι στο φετινό ριάλιτι επιβίωσης.
Οι πρώην παίκτες ήρθαν από τα μισά του παιχνιδιού αρκετά κοντά και μάλιστα οι φήμες τους ήθελαν να είναι ακόμη και ζευγάρι.
Δείτε τις δημοσιεύσεις του ζευγαριού:
https://youtu.be/Rl3Ef-xWJTo
Πηγή: thessnews.gr








