Η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει και ήδη οι πρώτες «φωνές» για τις τιμές στη Μύκονο έχουν αρχίσει να ακούγονται. Με μια «βόλτα» στο Trip Advisor πάντως παρατηρούμε ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ξένων τουριστών που έφυγαν έξαλλοι από το νησί των ανέμων.
Πρόσφατα έγινε viral ο λογαριασμός μιας τουρίστριας από την Αμερική, η οποία κλήθηκε να πληρώσει 600 ευρώ σε εστιατόριο της Μυκόνου για δύο κοκτέιλ και μια μερίδα καβουροπόδαρα. Μάλιστα, προκάλεσε εντύπωση και το προκαθορισμένο φιλοδώρημα των 78 ευρώ, το οποίο συμπεριλήφθηκε στον λογαριασμό.
Με την τουριστική περίοδο να έχει ήδη ξεκινήσει και τους ξένους επισκέπτες να καταφθάνουν στο νησί των ανέμων, είπαμε να κάνουμε μια «βόλτα» από το Trip Advisor, όπως άλλωστε συνηθίζουμε το τελευταίο διάστημα. Εκεί, λοιπόν, εντοπίσαμε τα χειρότερα σχόλια που έχουν γράψει ξένοι πελάτες για τα εστιατόρια της Μυκόνου, με τους περισσότερους να τονίζουν πως η υψηλή τιμή δεν σημαίνει πάντα και καλή ποιότητα.
Τι κι αν τα «καλύτερα» και πιο διάσημα εστιατόρια του νησιού έχουν λιγότερα από τέσσερα αστέρια στη βαθμολογία της πλατφόρμας και δεκάδες αρνητικές κριτικές; Κάποιοι σφυρίζουν εντελώς αδιάφορα.
Πολύ ακριβό και με συνωστισμό
«Ήταν μία από τις χειρότερες εμπειρίες μου με τη γυναίκα μου στη Μύκονο. Ό,τι ώρα κι αν πας εκεί, σου λένε πως δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος, αν και υπάρχουν άδεια τραπέζια. Έτσι, πρέπει να περιμένεις στο μπαρ, μέχρι να σε ειδοποιήσουν πως για να καθίσεις στο τραπέζι υπάρχει μίνιμουμ κατανάλωση στα 1000 ευρώ, ενώ αν θες μεσημεριανό είναι στα στα 100 ευρώ το άτομο. Πολύ ακριβό και οι ξαπλώστρες είναι η μία πάνω στην άλλη. Σχεδόν αγγίζεις τον διπλανό σου. Δεν θα ξαναπάω ποτέ».
Τραγική εμπειρία
«Το μέρος είναι πραγματική απάτη. Δεν αξίζει να πάτε, πιστέψτε με. Το προμόσιον αυτής της επιχείρησης αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης ελληνικής καμπάνιας μάρκετινγκ, προκειμένου να προωθήσουν την αποκλειστικότητα. Προσπαθούν να σε χρεώσουν όσο γίνεται περισσότερο για πράγματα που αλλού τα βρίσκεις πολύ πιο φθηνά. Λένε πως είναι πάντα γεμάτοι, ωστόσο αυτό δεν ισχύει. Το κάνουν επίτηδες για να σου δημιουργήσουν αυτή την αίσθηση. Πρώτα θα σου δώσουν θέση στο lounge κι εκεί πρέπει να πάρεις ποτά. Στη συνέχεια θα σε μετακινήσουν στις πανάκριβες ξαπλώστρες κι αφού έχεις πάει εκεί, τότε θα σου προσφέρουν και τραπέζι, αν φυσικά έχεις ακόμη λεφτά για φαγητό».
Το ξέσκισμα των διακοπών μας
«Όπως λένε πολλοί, ωραία θέα και ως εκεί. Το φαγητό ήταν καταστροφικό και για να καταλάβετε τι εννοώ, μας χρέωσαν το ψωμί 12 ευρώ».
Κακής ποιότητας
«Πανάκριβο και απαίσιο service. Τα γεύματα έρχονται σε άλλους χρόνους, ενώ ένα δεν ήρθε καν. Δεν θα μπορούσαν να ενδιαφερθούν λιγότερο. Απόλυτο χάος. Αποφύγετέ το».
Πολύ ακριβό για μέτριο φαγητό
«Πολύ ακριβό για αυτό που παίρνεις. Κανονικά τα εστιατόρια θα έπρεπε να γνωρίζουν την ποιότητα του φαγητού τους όταν χρεώνουν τα ζυμαρικά 36 ευρώ. Η θέα ήταν καλή, αλλά δεν πας μόνο για αυτό σε ένα εστιατόριο».
Ξέσκισμα
«Δεν σου δίνουν καν μενού, το φαγητό είναι μέτριο και ο λογαριασμός αστρονομικός. Μην σας ξεγελάει το σκηνικό χωριού, οι άνθρωποι είναι καρχαρίες».
Σοκαριστικές τιμές
«Το φαγητό ήταν λογικό, αλλά όχι κάτι φανταστικό. Το service ήταν καλό μέχρι που μας έφεραν τον λογαριασμό και μετά κρύφτηκαν. Σχεδόν πέσαμε από τις καρέκλες μας όταν είδαμε τα 300+ ευρώ. Χωρίς καν ορεκτικά και ευτυχώς που δεν πήραμε και καφέ. Μη χάσετε το χρόνο σας».
Απαίσια εμπειρία φαγητού
«Ήταν όλα απαίσια. Τα θαλασσινά, η ατμόσφαιρα, το service. Τρελές τιμές. Περιμέναμε τον λογαριασμό μία ώρα».
Το χειρότερο service στην Ευρώπη
«Πήγα στο εστιατόριο με τρεις φίλους και το service άργησε πάρα πολύ. Επίσης ζητήσαμε να ακυρώσουμε ένα πιάτο αμέσως μόλις κάναμε την παραγγελία και ο σερβιτόρος μας είπε ότι είναι αργά και πως είναι ήδη έτοιμο».
Προσοχή
«To service είναι άθλιο και σε χρεώνουν για τα πάντα. Δεν μας αντιμετώπισε τόσο άσχημα κανείς στην Ελλάδα. Μην σπαταλήσετε τα χρήματα και το χρόνο σας σε αυτή την επιχείρηση».