Τις γυναίκες δημοτικές συμβούλους από όλες τις παρατάξεις προσκάλεσε σε γεύμα, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας την περασμένη Τρίτη ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας σε μια κίνηση συμβολική.
Το ραντεβού δόθηκε σε γνωστό εστιατόριο του κέντρου της πόλης. Θετικά απάντησαν στην πρόσκληση η αντιδήμαρχος Παιδείας, Ιωάννα Κοσμοπούλου, η αντιδήμαρχος Διαδημοτικής Συνεργασίας και Απόδημου Ελληνισμού, Στεφανία Τανιμανίδου, η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού, Μαρία Καραγιάννη, η Ναταλία Βαρσάμη από την παράταξη Ζέρβα και οι ανεξάρτητες σύμβουλοι Ίνγκα Αβραμίδου και Δήμητρα Αλεξίου και η Ρία Καλφακάκου από την παράταξη της Κατερίνας Νοτοπούλου. Πάντως, από την παράταξη «Θεσσαλονίκη Μαζί» με επικεφαλής την βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης η οποία αποτελείται από έξι γυναίκες δημοτικές συμβούλους απουσίαζαν όλες με εξαίρεση την Καλφακάκου, κάτι που σχολιάστηκε. Η Έλλη Χρυσίδου αρνήθηκε την πρόσκληση και εξήγησε δημόσια και τους λόγους. «Δεν αποδέχομαι την πρόσκληση κ. Ζέρβα, γιατί δεν μου «πάει» ούτε αισθητικά αλλά κυρίως, γιατί δεν έχουμε τις ίδιες αγωνίες, γιατί δεν πολιτευόμαστε με τον ίδιο τρόπο» έγραψε.
Πηγή: makthes.gr









