Με επιτυχία και μεγάλη προσέλευση ολοκληρώθηκε χθες η διήμερη εθελοντική αιμοδοσία του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών του Δήμου Ν. Προποντίδας “Αλυσίδα Ζωής”.
“Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους εθελοντές αιμοδότες που πρόθυμα προσήλθαν και στήριξαν την προσπάθεια. Ολόκληρες οικογένειες, άνθρωποι ακόμη και από άλλους Δήμους έδωσαν το δικό τους παρόν και έδειξαν ότι υπάρχει ανθρωπιά και ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο. Νέα παιδιά ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένα ήταν η ευχάριστη νότα ανανέωσης. Από τις πιο ωραίες στιγμές μία αιμοδότρια χρόνων σταμάτησε λόγω ηλικίας πλέον να αιμοδοτεί κι έδωσε τη σκυτάλη στη (σχεδόν) 18χρονη Γαρυφαλλιά, τη νεαρότερη της αιμοδοσίας.
Επόμενη προγραμματισμένη αιμοδοσία στις 26 και 27 Ιουνίου 2022.”, αναφέρει ο Συλλόγου Αιμοδοτών “Αλυσίδα Ζωής”










