Βανδαλισμός εν ώρα μαθήματος σημειώθηκε στο Λύκειο Αναβύσσου και συγκεκριμένα σε τμήμα της Α’ Λυκείου, το μεσημέρι της Τετάρτης 9 Φεβρουαρίου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Άγνωστοι εισέβαλαν στην τάξη και άδειασαν το περιεχόμενο ενός πυροσβεστήρα, μπροστά σε εμβρόντητες μαθήτριες και μαθητές καθώς και στον καθηγητή που εκείνη την ώρα έκανε μάθημα.
Αμέσως κλήθηκε η Αστυνομία και η Άμεση Δράση ενώ η διευθύντρια του σχολείου, κα. Ροδογιάννη, υπέβαλε μήνυση κατά αγνώστων. Διεξάγονται έρευνες για το περιστατικό.
Πηγή: in.gr








