Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς, για τις Κοινότητες και τους εργαζόμενους του Δήμου Ν. Προποντίδας στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας, παρουσία αιρετών. Προηγήθηκε η κοπή βασιλόπιτας στο Αμαξοστάσιο Νέας Καλλικράτειας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Εύχομαι σε όλους μία καλή και δημιουργική χρονιά. Η συνεργασία είναι σημαντική, για να υπάρξει καλό αποτέλεσμα για το καλό του Δήμου μας», ανέφερε ο Δήμαρχος Μανώλης Καρράς.















