Από το Τμήμα Ύδρευσης Ν. Μουδανιών ανακοινώνεται θα γίνει διακοπή υδροδότησης λόγω βλάβης για τις επόμενες δύο ώρες στην οδό Θεσσαλονίκης (ύψος αμαξοστασίου) μέχρι περιοχή όπισθεν καταστήματος “SECUPA”.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google








