Πολύ σκληρή γλώσσα χρησιμοποίησε ο Αλέξης Κούγιας για τη συμπεριφορά του ποδοσφαιριστή Γιώργου Τζαβέλλα μετά το γκολ της ΑΕΚ.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Συγκεκριμένα σχολιάζοντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Status 107,7 το περιστατικό μετά το γκολ της ΑΕΚ, χθες, στον αγώνα με τον Άρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης», είπε χαρακτηριστικά για τον παίκτη: «Είναι ένας μ…ς και μισός, έχει ψυχολογικά προβλήματα».
Υπενθυμίζεται ότι ο ποδοσφαιριστής, κοιτώντας προς την κάμερα, με εκνευρισμό και ένταση, έλεγε διάφορα και χρησιμοποίησε χαρακτηρισμό για τους φιλάθλους του Άρη.
Πηγή: real.gr








