Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα, σήμερα το μεσημέρι, άνδρας κατέρρευσε έξω από την Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου.
Η γυναίκα που έκανε την αγανακτισμένη ανάρτηση περιγράφει τις τραγικές στιγμές που έζησαν σήμερα στον Πολύγυρο. Απλοί πολίτες έτρεξαν να βοηθήσουν τον άνθρωπο που κατέρρευσε, κάνοντάς του επί 40 λεπτά ΚΑΡΠΑ και περιμένοντας το ασθενοφόρο. Το οποίο ασθενοφόρο, ενώ το περιστατικό, βρίσκονταν 500 μέτρα από το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής, ήρθε μετά από 40 λεπτά. Μάλιστα, όπως περιγράφει η κυρία Μ.Γ., από το ΕΚΑΒ τους είπαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο ασθενοφόρο και ότι θα στείλουν από το Κιλκίς! Δυστυχώς, όταν ήρθε το ασθενοφόρο, ήταν ήδη αργά.
Αναλυτικά, η ανάρτηση:
“Αναρωτιέμαι που είναι το κράτος δικαίου!!!!! Μέρα μεσημέρι, πολίτης κατέρρευσε σε δημόσια υπηρεσία και συγκεκριμένα έξω από την Δ. Ο. Υ. Πολυγύρου. Απλοί άνθρωποι έτρεξαν και πρόσφεραν πρώτες βοήθειες, έκαναν επί 40 λεπτά ΚΑΡΠΑ περιμένοντας να έρθει ασθενοφόρο, ενώ βρισκόταν 500 μέτρα από το νοσοκομείο Πολυγύρου….. Από το ΕΚΑΒ μας έλεγαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο ασθενοφόρο και να στείλουν από Κιλκίς!!!! Μπροστά στο περιστατικό εντελώς τυχαία βρισκόταν ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, εφοριακοί υπάλληλοι, αστυνομικοί, χωρίς να μπορούν να κάνουν το παραμικρό. Κάνω έκκληση να εφοδιαστούν οι υπηρεσίες με απινιδωτές και να ξεκινήσουν σεμινάρια πρώτων βοηθειών που έχουν σταματήσει λόγω της Covid-19.
Το ασθενοφόρο ήρθε μετά από 40 λεπτά…….
Δυστυχώς ο συμπολίτης μας, αυτός που για 40 τουλάχιστον χρόνια πλήρωνε ασφαλιστικές εισφορές σ αυτό το κράτος, κατέληξε…….
Μπράβο σ αυτούς τους ανθρώπους που ανεξάρτητα από τις δύσκολες στιγμές που ζούμε όλοι, παραμέρισαν το φόβο τους και βοήθησαν το συνάνθρωπό τους!!!!!!!
Αύριο μπορεί να βρεθεί στη θέση αυτή ένας από εμάς..”









