Σύμφωνα με την ΓΣΕΕ η εταιρεία έστειλε μήνυμα στους partners την Τρίτη 25 Ιανουαρίου (ημέρα αργίας λόγωκακοκαιρίας) ότι όσοι απασχολούνταν θα λάμβαναν μπόνους 1,10 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ σε άλλο μήνυμα αναφέρεται η ώρα που θα πρέπει να ξεκινήσουν οι διανομείς στο Ηράκλειο με μπόνους 2 ευρώ, επισημαίνοντας ότι στα Χανιά οι εργαζόμενοι εργάζονται κανονικά και παραβλέποντας έτσι ότι όλη η Κρήτη είχε ενταχθεί σε αργία.
Ο Δημήτρης Καραγεωργόπουλος, εκπρόσωπος Τύπου της ΓΣΕΕ μιλώντας στο Dnews καταγγέλλει ότι η Wolt όχι μόνο δεν είχε κλειστή την πλατφόρμα της στην Κρήτη, αλλά έδινε και μπόνους σε όσους ρίσκαραν τη ζωή τους.
Μάλιστα στα μηνύματα έκαναν και επισήμανση στους διανομείς «να οδηγούν πάντα με ασφάλεια και προσοχή και μόλις νιώσουν κουρασμένοι να σταματήσουν τις διανομές».
«Καλούμε την Wolt να επανέλθει άμεσα στο δρόμο της νομιμότητας και της σοβαρότητας και να επαναπροσλάβει άμεσα τον απολυμένο συνάδελφό μας. Η εταιρεία WOLT πέρα από το γεγονός ότι «αγνοούσε» τη σχετική απαγόρευση διανομών τροφίμων, φαίνεται ότι αγνοεί και τη συνδικαλιστική νομοθεσία» αναφέρει ο κ. Καραγεωργόπουλος.
Την Παρασκευή η Wolt με ανακοίνωση της χαρακτήρισε αναληθή τα δημοσιεύματα για απόλυση συνδικαλιστή εργαζομένου η Wolt, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει «οποιαδήποτε συσχέτιση της λήξης της συνεργασίας μας με τον εν λόγω συνεργάτη διανομέα με τις καιρικές συνθήκες και την προστασία των συνεργατών διανομέων από αυτές».
Προηγήθηκε η ανακοίνωση της ΓΣΕΕ, η οποία ανέδειξε την απόλυση συνδικαλιστή εργαζόμενου επειδή κάλεσε τους συναδέλφους του να μην κάνουν διανομές λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών, τονίζοντας ότι «Ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου Επισιτισμού και Τουρισμού Ηρακλείου, ο οποίος και απολύθηκε, έπραξε το αυτονόητο. Λειτούργησε σύμφωνα με το νόμο αφού είχε εκδοθεί σχετικό ΦΕΚ για καθεστώς αργίας στο χώρο των διανομέων», απαιτώντας να ανακληθεί η απόλυση και να παρέμβει το υπουργείο και η Επιθεώρηση Εργασίας για να επιβληθούν οι κυρώσεις.
Επιστολή τη Wolt στη ΓΣΕΕ
Να σημειωθεί ότι η Wolt απέστειλε και επιστολή στην ΓΣΕΕ ζητώντας της να ανακαλέσει το δελτίο τύπου της περασμένης Παρασκευής, επαναλαμβάνοντας ότι «με κατάπληξη διαπιστώσαμε ότι η ΓΣΕΕ προέβη σε έκδοση Δελτίου Τύπου αναφορικά με τη λειτουργία της εταιρίας μας κατά τη διάρκεια των πρόσφατων ακραίων καιρικών φαινομένων που έπληξαν τη χώρα μας, το οποίο περιέχει εντελώς αβάσιμες και ανακριβείς πληροφορίες.
Στο πλαίσιο αυτό, επικοινωνούμε μαζί σας προς αποκατάσταση της αλήθειας και την ορθή ενημέρωσή σας σχετικά με το ζήτημα και παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειες σας.
Ενδεχομένως δεν έχει τεθεί υπόψη σας το γεγονός ότι από την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου έχουμε ανακοινώσει προς τους πελάτες μας – τόσο μέσα από την εφαρμογή όσο και από τα ΜΜΕ – ότι θα αναστέλλουμε προληπτικά τη λειτουργία της εφαρμογής ανάλογα με την εξέλιξη του φαινομένου στις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε.
Προχωρήσαμε σε αυτή την κίνηση, αποτρέποντας τη δυνατότητα εισαγωγής νέων παραγγελιών στο σύστημά μας με αποκλειστικό σκοπό την προστασία των συνεργατών διανομής μας.
Σε συνέχεια αυτής της ανακοίνωσης, διακόψαμε σταδιακά τις διανομές από τις πρώτες πρωινές ώρες της περασμένης Δευτέρας 24 Ιανουαρίου σε Αττική και Κρήτη. Μάλιστα από την Τρίτη 25 Ιανουαρίου σε συμμόρφωση με τις αποφάσεις της Πολιτείας, συνεχίζουμε να μη λειτουργούμε σε Αττική και Κρήτη».
Σχετικά με τον διανομέα η εταιρεία επισημαίνει ότι ο συνδικαλιστής διανομέας δεν υπήρξε ποτέ εργαζόμενος της Wolt, και άρα δεν τίθεται ζήτημα απόλυσης.
Όπως αναφέρει «συνεργάστηκε με την πλατφόρμα μας ως ελεύθερος επαγγελματίας και η συνεργασία μας μαζί του διακόπηκε για λόγους επιχειρησιακούς και στο πλαίσιο της διαχείρισης της εμπορικής μας παρουσίας στην Κρήτη», ζητώντας από την ΓΣΕΕ να ανακαλέσει άμεσα την ανακοίνωση της καθώς «είναι ανακριβής και θίγει άμεσα τη φήμη της».
Πηγή: dikaiologitika.gr