Ένας 27χρονος που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για ασθενείς με κορωνοϊό, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων έχασε τελικά την μάχη για τη ζωή. Ο 27χρονος είχε διακομισθεί προ λίγων ημερών από την Πρέβεζα και λόγω της κατάστασής του χρειάστηκε να διασωληνωθεί.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Οι γιατροί στη ΜΕΘ-Covid του Πανεπιστημιακού κατέβαλαν κάθε προσπάθεια όμως η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και τελικά αργά το μεσημέρι κατέληξε. Ο νεαρός δεν αντιμετώπιζε κανένα υποκείμενο νόσημα και ο θάνατός του έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία στην Πρέβεζα.
Πηγή: epiruspost.gr








