Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των στελεχών της Τροχαίας Ελληνικού για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο αδερφός της βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κατερίνας Μονογυιού, Τζώρτζης.
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του kathimerini.gr, στο επίκεντρο της αστυνομικής έρευνας έχουν τεθεί τα οπτικά υλικά από τις κάμερες διαχείρισης της κυκλοφορίας που βρίσκονται στο σημείο που σημειώθηκε η τραγωδία, οι καταθέσεις των αυτόπτων μαρτύρων – φίλων του θανόντα που τον ακολουθούσαν πριν την μοιραία πρόσκρουση στο δένδρο, καθώς και το τιμόνι του υπερπολυτελούς αυτοκινήτου διότι μέσω αυτού ελέγχονται βασικές λειτουργίες του οχήματος.
Ειδικότερα, καλά ενημερωμένες πηγές, εξήγησαν πως «το τιμόνι έχει κουμπιά με τα οποία απενεργοποιούνται ή ενεργοποιούνται ηλεκτρονικά συστήματα που είναι απαραίτητα για την ασφάλεια του οδηγού. Το εν λόγω τιμόνι έχει πέντε ηλεκτρονικά συστήματα. Ανάμεσα τους είναι το Traction Control System, το σύστημα, δηλαδή, που ελέγχει την πρόσφυση και το ESP, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Αυτό που εξετάζεται είναι αν αυτά τα συστήματα ήταν απενεργοποιημένα».
Παράλληλα «πονοκέφαλο» έχει δημιουργήσει στα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. που χειρίζονται την υπόθεση και η ανάφλεξη του οχήματος καθώς προσπαθούν να καταλάβουν πως γίνεται ένα τόσο εξελιγμένο και πολυτελές όχημα να τυλίχθηκε έτσι στις φλόγες. «Το πιθανότερο είναι η έκρηξη να προήλθε από το ντεπόζιτο. Αυτό που προβληματίζει όμως και χρήζει περαιτέρω έρευνας είναι το γεγονός πως μετά την πρόσκρουση στο δένδρο και κατά την ανάφλεξη έγινε μία μικρή έκρηξη. Αυτό που πρέπει να απαντηθεί είναι γιατί έγινε αυτή η έκρηξη» σημείωσαν οι ίδιες πηγές.
Εντοπίστηκαν αποτυπώματα των τροχών
Ακόμη ένα στοιχείο που εξετάζεται επισταμένα από τους αστυνομικούς που διεξάγουν την έρευνα είναι τα αποτυπώματατων των τροχών του οχήματος που εντοπίστηκαν στην άσφαλτο. Πηγές που συμμετέχουν στην υπόθεση τόνισαν στο kathimerini.gr πως παρόλο που αρχικά είχε ακουστεί πως δεν βρέθηκαν ίχνη των ελαστικών στην άσφαλτο -κάτι που οδήγησε στο συμπέρασμα πως δεν υπήρξε φρενάρισμα- αυτό δεν ισχύει καθώς εντοπίστηκαν αποτυπώματα τα οποία προέρχονται είτε από φρενάρισμα, είτε από σπινιάρισμα.
Τέλος, όσον αφορά στην ταχύτητα με την οποία κινούνταν η Ferrari, από τα πρώτα στοιχεία προκύπτει πως τη στιγμή που βρισκόταν στην δεξιά στροφή έξω από το πρατήριο υγρών καυσίμων κινούνταν με 90 περίπου χιλιόμετρα. Όταν βγήκε όμως στην ευθεία η ταχύτητα αυξήθηκε και ίσως άγγιξε τα 130 χιλιόμετρα μέχρι τελικά ο έλεγχος να χαθεί και το αυτοκίνητο να πλαγιολισθίσει.
Για την υπόθεση μίλησε στο kathimerini.gr, ο Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής Γιώργος Καλλιακμάνης, τονίζοντας η έρευνα για τις συνθήκες που έγινε το τροχαίο είναι σε εξέλιξη προκειμένου να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα.
Οι αστυνομικοί του Α’ Τμήματος Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής που διενεργούν την προανάκριση για το τροχαίο δυστύχημα είναι σίγουρο ότι θα βγάλουν ασφαλή συμπεράσματα από την αυτοψία, την πραγματογνωμοσύνη, τους μάρτυρες σε συνδυασμό με το οπτικό υλικό που υπάρχει. Άλλωστε έχουν δείξει ότι είναι πολύ έμπειροι και στις δύο ακόμα περιπτώσεις δυστυχημάτων με super cars που είχαμε το τελευταίο 25μηνο. Υπήρξαν πορίσματα που δεν μπορούσε να αμφισβητήσει κανείς».