Ακόμα ένα αυτοκίνητο, παρατημένο σε λεωφορειολωρίδα κλήθηκε να «σηκώσει» ο γερανός της Τροχαίας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Δυστυχώς, ένα «ξεχασμένο» αμάξι έχει απασχολήσει πολλάκις την Τροχαία, αλλά και πολίτες που ενδεχομένως να εμποδίζονται από την…αφηρημάδα των οδηγών.
Ο λόγος που ο συγκεκριμένος οδηγός άφησε στην λεωφορειολώριδα της Τσιμισκή δεν έχει γίνει γνωστός, μέχρι αυτή την ώρα.
Σύμφωνα με το Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο ιδιοκτήτης του οχήματος πλέον θα το παραλάβει από την Τροχαία, αφού πρώτα πληρώσει το ανάλογο πρόστιμο.
Δείτε φώτο από το σημείο
Πηγή: thessnews.gr










