Επικό ήταν το σχόλιο ενός νεαρούς στη Θεσσαλονίκη που σήμερα δέχτηκε το 8ο πρόστιμο επειδή δεν φορούσε μάσκα σε εξωτερικό χώρο, όπως προβλέπουν τα νέα μέτρα.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Το θεωρούσα κλάιν μάιν… Εντάξει σιγά.. Είναι η 8η φορά που τρώω πρόστιμο» δήλωσε στην κάμερα και γεμάτος ειλικρίνεια είπε ότι θα συνεχίζει να μη φοράει μάσκα, ακόμη και… 200 χιλιάδες πρόστιμο να του βάλουν.
Από τα συνολικά οκτώ πρόστιμα που έχει δεχτεί, έχει πληρώσει τα δύο, με την ελπίδα, σιγά σιγά να ξεχρεώσει και τα υπόλοιπα.
Όπως είπε ο νεαρός, θα φοράει για λίγο τη μάσκα “γιατί έχει και πολύ αστυνομία”…
Απολαύστε τον στο βίντεο του GRTimes:
Πηγή: in.gr








