Σοκάρει η είδηση για ένα γηροκομείο στην Πάτρα όπου οκτώ ηλικιωμένοι έχασαν τη ζωή τους από κοροναϊό.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Συνολικά καταγράφηκαν δέκα θάνατοι στο γηροκομείο.
Οι 7 ήταν ανεμβολίαστοι
Οι οκτώ οφείλονται σε επιπλοκές που προκάλεσε ο κοροναϊός, ενώ άλλοι δυο ηλικιωμένοι κόλλησαν κοροναϊό, αλλά έχασαν τη ζωή τους από άλλα αίτια καθώς είχαν και υποκείμενα νοσήματα.
Ο αντιπεριφερειάρχης Αχαϊας, Χαράλαμπος Μπονάνος, αποκάλυψε μάλιστα ότι από τους 10 ηλικιωμένους που πέθαναν, οι επτά ήταν ανεμβολίαστοι. Οπως επεσήμανε ο κ. Μπονάνος έχει ζητήσει την τήρηση του Πρωτοκόλλου, την αυστηριοποίησή του και τη διενέργεια ελέγχων.
Πηγή: in.gr








