Άνοιξε πύλες η καντίνα «αγάπης», πρωτοβουλία ιδιοκτήτη εστιατορίου στη δυτική Θεσσαλονίκη, η οποία προσφέρει δωρεάν φαγητό σε όλους, για τις ημέρες των γιορτών.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Πρόκειται για μια αξιέπαινε πρωτοβουλία ανθρωπιάς από τον κ. Στέφανο Σαράτση, με την καντίνα να κάνει την πρώτη της στάση στην οδό Δαβάκη, έξω από την «Αυλή», στην Πολίχνη. Η καντίνα θα γυρίσει όλη την πόλη μέχρι τις 7 Ιανουαρίου, ενώ τοποθεσία θα αλλάξει την Κυριακή.
Πηγή: typothes.gr








