Μία 36χρονη από τη Θεσσαλονίκη γέννησε την Κυριακή με καισαρική τομή και νοσηλεύεται διασωληνωμένη με κορωνοϊό στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο της Θεσσαλονίκης.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το νεογνό νοσηλεύεται στην μονάδα νεογνών του νοσοκομείου λόγω προωρότητας καθώς η 36χρονη βρισκόταν στην 27η εβδομάδα εγκυμοσύνης.
Στο ίδιο νοσοκομείο νοσηλεύεται διασωληνωμένο με κορωνοϊό ένα βρέφος 12 ημερών. Η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής και κρίθηκε απαραίτητη η διασωλήνωσή του.
Συνολικά, τρεις λεχώνες νοσηλεύονται διασωληνωμένες σε ΜΕΘ και πέντε έγκυοι σε απλές κλίνες του νοσοκομείου. Επίσης πέντε παιδάκια νοσηλεύονται με κορωνοϊό σε απλές κλίνες.
Πηγή: thestival.gr








