Σοκ από τον θάνατο 29χρονου από την Πέλλα που νόσησε από κορωνοιό.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Νοσηλεύονταν επί δύο μήνες στο ΑΧΕΠΑ και τελευταία μπήκε σε ΜΕΘ ωστόσο δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή. Γιατροί του έλεγαν να μην κάνει το εμβόλιο λόγω προβλήματος υγείας με το ανοσοποιητικό
Ο 29χρονος κόλλησε πριν απο μήνες κόλλησε σε έναν γάμο. Εκείνη την ημέρα έκανε πρόταση γάμου και αυτός στην καλή του. Σήμερα έγινε η κηδεία του στην Σοσανδρα Πέλλας.
Γεννήθηκε με πρόβλημα στο ανοσοποιητικό. Όλο αυτόν τον καιρό ζούσε με τον φόβο να μην κολλήσει.
Πηγή: rthess.gr








