Την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο της Θεσσαλονίκης άφησε σήμερα ένας 19χρονος που είχε νοσήσει με κοροναϊο και δεν είχε κάνει εμβόλιο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο 19χρονος νοσηλευόταν με κοροναϊό εδώ και σχεδόν έναν μήνα στη ΜΕΘ του Ιπποκράτειου νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ίδιος δεν είχε κάνει το εμβόλιο κατά του κοροναϊού ενώ ήταν ανοσοκατασταλμένος καθώς είχε υποβληθεί σε μεταμόσχευση 11 χρόνια πριν.
Πηγή: in.gr








