• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Ειδήσεις της Χαλκιδικής
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Κορωνοϊός: Ασφυκτική πίεση στα νοσοκομεία – Στη μάχη και οι ιδιωτικές κλινικές

admin Από admin
11 Νοεμβρίου, 2021
Σε Κοινωνία
1
SHARES
15
VIEWS
FacebookTwitterReddit
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Δυσκολεύουν μέρα με τη μέρα οι συνθήκες υπό τις οποίες το ΕΣΥ παρέχει τις υπηρεσίες του στους πολίτες, με την COVID-19 να εντείνει όλο και περισσότερο την πίεσή της. Χθες διασωληνωμένοι νοσηλεύονταν 489 ασθενείς με κορωνοϊό, ενώ καταγράφηκαν και 429 νέες νοσηλείες σε νοσοκομεία της επικράτειας. Την περασμένη εβδομάδα εισήχθησαν στα νοσοκομεία 2.519 ασθενείς με COVID-19 όταν τα εξιτήρια που εκδόθηκαν ήταν 1.491. Την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου είχαν καταγραφεί 1.940 εισαγωγές σε νοσοκομεία και είχαν εκδοθεί 1.197 εξιτήρια. Ιδιαίτερα υψηλός ήταν ο αριθμός των θανάτων που δηλώθηκαν χθες: συνολικά 70 θάνατοι λόγω της νόσου, ενώ οι νέες διαγνώσεις ήταν 7.105 σε σύνολο 351.554 εργαστηριακών τεστ.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google

Ακριβώς στο εξάμηνο από τη δεύτερη δόση του εμβολίου έναντι του SARS-CoV-2, θα μπορεί να χορηγείται η αναμνηστική δόση.

Η πίεση είναι έντονη στα νοσοκομεία κυρίως της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας, όπου η πληρότητα στις ΜΕΘ αγγίζει το 100%, και όπου σε κάποιες περιπτώσεις προχωρούν σε λειτουργικές αλλαγές για την αντιμετώπιση του κύματος. Οπως αναφέρουν ενδεικτικά οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία, το «Παπανικολάου» Θεσσαλονίκης πλέον διαθέτει για τα περιστατικά COVID 36 κλίνες ΜΕΘ, έναντι 30 προχθές, ενώ στο «Παπαγεωργίου» προστέθηκε και τέταρτη κλινική COVID. Υπουργείο Υγείας και Ιατρικοί Σύλλογοι καταβάλλουν ύστατη προσπάθεια για την προσέλκυση ιδιωτών γιατρών, κυρίως παθολόγων, πνευμονολόγων, αναισθησιολόγων και εντατικολόγων, στα δημόσια νοσοκομεία.

Χθες το απόγευμα είχε προγραμματιστεί τηλεδιάσκεψη με τη συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας και των εκπροσώπων του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου και Ιατρικών Συλλόγων προκειμένου να συζητηθεί το συγκεκριμένο ζήτημα. Οπως επισήμανε στην «Κ» ο πρόεδρος του ΠΙΣ Αθανάσιος Εξαδάκτυλος, «θέλουμε να αποφύγουμε ένα ενδεχόμενο επιστράτευσης των γιατρών, κάτι που καταφέραμε πέρυσι τον Νοέμβριο για τη Θεσσαλονίκη, αλλά όχι και τον Μάρτιο για την Αττική». Σύμφωνα με τον ίδιο, τις τελευταίες ημέρες καταβάλλονται συνεχείς προσπάθειες με τηλεφωνικές επικοινωνίες και ηλεκτρονικά μηνύματα από τους συλλόγους σε ιδιώτες προκειμένου να τους πείσουν να συμμετέχουν οικειοθελώς. Εως και χθες ιδιαίτερο ενδιαφέρον από ιδιώτες δεν είχε εκφραστεί με ένα βασικό «αγκάθι» να είναι, σύμφωνα με τον κ. Εξαδάκτυλο, το γεγονός ότι δεν προστατεύονται από τυχόν ευθύνες τους καταλογιστούν ή δικαστικές εμπλοκές ως απόρροια της υπηρεσίας που παρέχουν στο ΕΣΥ.

Διαβάστε επίσης:

Συνέντευξη Πρέσβη Αντώνη Παπαδόπουλου: Η Ελλάδα και η συμβολή της στην αντιμετώπιση της επιδημίας Έμπολα στη ΛΔ Κονγκό

25 Ιουνίου, 2026

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Warsaw Food Expo 2026 στην Πολωνία

25 Ιουνίου, 2026

Ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης έχει διαμηνύσει ότι εφόσον δεν ευοδωθούν οι προσπάθειες έως το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας, θα προχωρήσει σε επίταξη των υπηρεσιών των ιδιωτών γιατρών.

Θετικά απαντά ο ιδιωτικός τομέας στη συνέργεια με το ΕΣΥ

Παράλληλα, χθες Οι ιδιωτικές κλινικές διαβεβαίωσαν ότι θα ανταποκριθούν στις ανάγκες της Πολιτείας για επιπλέον κλίνες Covid και λοιπά περιστατικά, τόσο στην Αττική, όσο και σε όλες τις άλλες Περιφέρειες, όταν κριθεί απαραίτητο. Επιπλέον θα υπάρξει και Κλειστό Ενοποιημένο Νοσήλιο (ΚΕΝ) για τη διαχείριση περιστατικών Covid απευθείας από ιδιωτικές κλινικές, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας.

Η ανακοίνωση ήρθε μετά την τηλεδιάσκεψη που είχε σήμερα το βράδυ ο υπουργός Υγείας με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Κλινικών, προκειμένου να επικαιροποιήσουν το πλαίσιο συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Η συνεργασία του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα, αφορά στην παροχή του συνόλου των ελεύθερων κλινών ΜΕΘ από τις ιδιωτικές κλινικές, στη διαχείριση του ΕΚΑΒ, στην παροχή αυτοτελών δομών για ασθενείς Covid, καθώς και στην παροχή κλινών για Covid άλλα και λοιπά περιστατικά.

Συγκεκριμένα, όπως γίνεται γνωστό στην ίδια ανακοίνωση, εκτός από τις κλίνες ΜΕΘ που διατίθενται σε περιστατικά του ΕΣΥ, ήδη στη Θεσσαλονίκη έχουν διατεθεί πάνω από 200 κλίνες για περιστατικά Covid και πάνω από 100 κλίνες για λοιπά περιστατικά. Στη Θεσσαλία έχουν διατεθεί άνω των 200 κλινών για περιστατικά Covid και άνω των 150 για λοιπά περιστατικά.

Η συνεργασία του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα, αφορά στην παροχή του συνόλου των ελεύθερων κλινών ΜΕΘ από τις ιδιωτικές κλινικές, στη διαχείριση του ΕΚΑΒ, στην παροχή αυτοτελών δομών για ασθενείς Covid, καθώς και στην παροχή κλινών για Covid άλλα και λοιπά περιστατικά.

Συγκεκριμένα, όπως γίνεται γνωστό στην ίδια ανακοίνωση, εκτός από τις κλίνες ΜΕΘ που διατίθενται σε περιστατικά του ΕΣΥ, ήδη στη Θεσσαλονίκη έχουν διατεθεί πάνω από 200 κλίνες για περιστατικά Covid και πάνω από 100 κλίνες για λοιπά περιστατικά. Στη Θεσσαλία έχουν διατεθεί άνω των 200 κλινών για περιστατικά Covid και άνω των 150 για λοιπά περιστατικά.

Τέλος, ακριβώς στο εξάμηνο από τη δεύτερη δόση του εμβολίου έναντι του SARS-CoV-2, θα μπορεί να χορηγείται η αναμνηστική δόση, αφού η πλατφόρμα για τον προγραμματισμό του ραντεβού θα ενεργοποιείται για τους δικαιούχους δύο εβδομάδες νωρίτερα από την ημερομηνία συμπλήρωσης των έξι μηνών. Οπως διευκρίνισε χθες ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, εντός των επόμενων ημερών η πλατφόρμα θα είναι έτοιμη ώστε να «ανοίγει» για τον προγραμματισμό των ραντεβού στους 5,5 μήνες μετά τη δεύτερη δόση, ωστόσο η αναμνηστική δόση θα γίνεται αφού έχουν περάσει έξι μήνες. Υπενθυμίζεται ότι έως τώρα θα πρέπει να έχει περάσει το εξάμηνο και βάσει αυτού να ανανεωθεί η λίστα με τους δικαιούχους στην πλατφόρμα (αυτό γίνεται τρεις με τέσσερις φορές τον μήνα, ώστε να μπορεί να κλειστεί το ραντεβού).

Πηγή: kathimerini.gr

Προηγούμενο

Σέρρες: Πατέρας δεν στέλνει τα τέσσερα παιδιά του σχολείο γιατί δεν θέλει να φορούν μάσκα

Επόμενο

Smartphone και Smartwatch κατά της παιδικής παχυσαρκίας

ΣχετικάΆρθρα

Κοινωνία

Συνέντευξη Πρέσβη Αντώνη Παπαδόπουλου: Η Ελλάδα και η συμβολή της στην αντιμετώπιση της επιδημίας Έμπολα στη ΛΔ Κονγκό

25 Ιουνίου, 2026
Κεντρική Μακεδονία

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Warsaw Food Expo 2026 στην Πολωνία

25 Ιουνίου, 2026
default
Ελλάδα

Φονέας: Ένας επίγειος παράδεισος πίσω από το πιο τρομακτικό όνομα παραλίας (βίντεο)

25 Ιουνίου, 2026
Επόμενο

Smartphone και Smartwatch κατά της παιδικής παχυσαρκίας

Η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών «αδειάζει» τον Γκίκα Μαγιορκίνη για τα εμβόλια κορωνοϊού και γρίπης

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.