Έληξε χθες η κατάληψη του ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών και σήμερα το πρωί ο Δήμαρχος Μ. Καρράς επισκέφθηκε τον χώρο μαζί με τους διευθυντές των συστεγαζόμενων σχολείων.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Συνεργείο του Δήμου προχώρησε σε καθαριότητα του κτιρίου και αύριο θα πραγματοποιηθούν τα μαθήματα δια ζώσης.












