Τέλος στα στερεότυπα των δύο φύλων βάζει η εταιρεία παιχνιδιών Lego μετά τα αποτελέσματα παγκόσμιας έρευνας που είχε ζητήσει και τα οποία αντανακλούν την διαφορά αυτοπεποίθησης των κοριτσιών έναντι των αγοριών ανά τον κόσμο.
Πλέον, τα παιχνίδια της Lego δεν θα έχουν ταμπέλες για το φύλο στο οποίο απευθύνονται, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Guardian».
Από την έρευνα που ζήτησε, προκύπτει ότι, το 71% των αγοριών νιώθει φόβο ότι θα γίνει αντικείμενο χλευασμού αν επιλέξει παιχνίδια που περιγράφονται ως «κοριτσίστικα», ενώ από τον ίδιο φόβο διακατέχεται και η οικογένειά τους .
Επιπλέον, οι γονείς εξακολουθούν να ενθαρρύνουν τους γιους τους να κάνουν αθλήματα ή δραστηριότητες Stem (που αφορούν κλάδους όπως επιστήμη, τεχνολογία, μηχανική και μαθηματικά) την ώρα που τα κορίτσια ενθαρρύνονται να ασχοληθούν με τον χορό (έως και πέντε φορές περισσότερο σε σχέση με τα αγόρια), τις μεταμφιέσεις ή τη ζαχαροπλαστική.
«Αυτά τα συμπεράσματα ρίχνουν φως στο πόσο παγιωμένες είναι οι προκαταλήψεις γύρω από τα δύο φύλα σε όλο τον κόσμο», υποστηρίζει η Μαντλίν Ντι Νόνο, διευθύνουσα σύμβουλος του Ινστιτούτου Geena Davis για το Φύλο στα Μέσα Ενημέρωσης, που διενήργησε την έρευνα.
Υπενθυμίζεται ότι, το 2004, η διάσημη ηθοποιός Τζίνα Ντέιβις, βραβευμένη με Όσκαρ, δημιούργησε ένα ινστιτούτο για να αντιμετωπίσει τα φυλετικά στερεότυπα.
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Guardian, στην έρευνα συμμετείχαν σχεδόν 7.000 γονείς και παιδιά, ηλικίας 6 έως 14 ετών από την Κίνα, την Τσεχία, την Ιαπωνία, την Πολωνία, τη Ρωσία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
«Εργαζόμαστε σκληρά για να κάνουμε τα παιχνίδια Lego πιο περιεκτικά», τόνισε η Τζούλια Γκόλντιν, επικεφαλής προϊόντων και μάρκετινγκ του Lego Group, του μεγαλύτερου κατασκευαστή παιχνιδιών στον κόσμο.
Η Τζούλια Γκόλντιν υποστήριξε επίσης ότι, κανένα προϊόν της Lego δεν έχει πλέον τη σήμανση «για κορίτσια» ή «για αγόρια».
Στον ιστότοπο της εταιρείας « Lego.com», οι καταναλωτές δεν μπορούν να αναζητήσουν προϊόντα ανά φύλο.
Πηγή: protothema.gr