Μεγάλη συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε το βραδύ της Κυριακής έξω από το νοσοκομείο Πολυγύρου από πολίτες που αντιδρούν στα μέτρα για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για τον κορωνοϊό.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google








