Επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 5.000 ευρώ σε 25χρονη στον δήμο Πολυγύρου που έσπασε την καραντίνα, ενώ είχε έρθει σε επαφή με κρούσμα.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Με τσουχτερό πρόστιμο πλήρωσε 25χρονη στη Χαλκιδική το γεγονός πως παραβίασε τον υποχρεωτικό κατ΄οίκον περιορισμό.
Συγκεκριμένα, επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 5.000 ευρώ σε 25χρονη ημεδαπή στον δήμο Πολυγύρου, που, παρά το γεγονός πως ήρθε σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, έσπασε την καραντίνα.
Πηγή: voria.gr








