Το κατάστημα δεν διέθετε αντισηπτικό στα τραπέζια όπως προβλέπεται με αποτέλεσμα να επιβληθεί πρόστιμο 2.000 ευρώ καθώς και αναστολή λειτουργίας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Καμπάνα επιβλήθηκε την Παρασκευή σε ψητοπωλείο στη Θεσσαλονίκη για παράβαση των μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού.
Ειδικότερα, όπως προέκυψε το κατάστημα δεν διέθετε αντισηπτικό στα τραπέζια όπως προβλέπεται με αποτέλεσμα να επιβληθεί πρόστιμο 2.000 ευρώ καθώς και επταήμερη αναστολή λειτουργίας.
Ακόμα, επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ σε δύο εργαζόμενους που δεν φορούσαν μάσκα.
Φωτογραφία αρχείου
Πηγή: voria.gr
*Φώτο αρχείου








