Σε λειτουργία τέθηκε και η δεύτερη υδρευτική γεώτρηση του Γεωργικού Σταθμού Αγίου Μάμαντος, -που παραχωρήθηκαν στον Δήμο Νέας Προποντίδας από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Τροφίμων με απόφαση του τότε Υπουργού κ. Μάκη Βορίδη- αφού ολοκληρώθηκαν οι απαραίτητες εργασίες από τον ανάδοχο του έργου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Με την αξιοποίηση των δύο αυτών γεωτρήσεων ενισχύεται το παρεχόμενο υδατικό δυναμικό, ενώ ταυτόχρονα δίνεται μία “σημαντική ανάσα” και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι ανάγκες είναι περισσότερες», δήλωσε ο Δήμαρχος Νέας Προποντίδας κ. Μανώλης Καρράς.










