Μετά από σχεδόν 3 μήνες που η χώρα χωρίστηκε σε 2 επίπεδα, η Π.Ε. Χαλκιδικής βγαίνει από το επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου, «βαθύ κόκκινο» και εντάσσεται στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου (κόκκινο) από τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με τον κ. Χαρδαλιά στην Π.Ε. Χαλκιδικής υπάρχει μείωση του ιικού φορτίου κατά 69,44%.
Δείτε μετά το 18:30








